Kitap Yorumu: Eyvallah || Hikmet Anıl Öztekin

Kasım 01, 2016


Merhabalar... ☺

Bu kitabı okumayan kaldı mı bilmiyorum. 'Eyvallah' kitabı 2015'te yayınlanan Hikmet Anıl Öztekin'in yazdığı bir kitap. Fesleğen kokulu olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Kitap elime geçince de ben de bir okuyayım dedim.

Kitapta genç bir adam eski sevgilisine fesleğenim diye hitap ederek ona yazdığı yazılar yer alıyor. Kitabın deneme- şiir arasında kalan bir dili var. Dili oldukça akıcı ama her yazısında 'fesleğenim' ve 'eyvallah' demesinden baya sıkıldım. Gerçekten abartmış. Başlarda hoşa gitse de sürekli karşıma çıkması ben de anlamlarını yitirdi. Bir taraftan sevgiliye duyulan aşk ve özlem anlatılırken farklı konuları da ele alıyor yazar. Hemen hemen her sayfada ise tasavvufi aşkın kokusunu hissedebiliyorsunuz.

Kitabın konusu benim pek de tarzım değildi. Deneme okumayı ve yazmayı severim ama her satırda melankolik bir aşk konusuna yer verince beğenemedim. Sırf kitabı bitirmek için okudum. Elimde bir de Elif Gibi Sevmek var onu nasıl okurum bilmiyorum.

Kitap adı: Eyvallah
Yazarı: Hikmet Anıl Öztekin
Yayınevi: Yakamoz Yayınları
Basım Yılı: Haziran 2015
Sayfa Sayısı: 221 sayfa

Bunları Beğenebilirsiniz

3 yorum

  1. Negzel bir bloga düştüm ben böyle yazarları da pek sevimliymiş. Takibe aldım. Yalnız ben bu kitabı hiç sevmemiştim. Arafta kalmış yazarımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ☺ ben de sevemediğimi anca bu kadar ince bir dille anlatabildim.

      Sil