Film Yorumu: Dünyanın En Güzel Kokusu

Kasım 23, 2016


Merhabalar... Bu aralar bir bunalım halindeyim. Dolunayın etkisinden midir nedir bilmem ama hep mutsuzum ve sinirliyim, sürekli bağırıyorum. (Dolunayı oldum olası sevmem, beni çok etkiler.)

Cumartesi gecesi kardeşim bu halimi görünce komedi filmi ya da farklı türde bir film izlemeyi önerdi ve filmi kendisi seçti. Lanet olsun seçtiği filme de film izlemeye de... Psikolojimi alt üst etti. Bu da yetmezmiş gibi filmin sonunda psikolojim bozuldu diye oturdu ağladı... Gelelim biz asıl konumuza, Dünyanın en güzel kokusu.

Filmin başı komediyle başlıyor, ortalarına doğru romantikleşiyor ve sonu ise tam bir dram. (İzlerken sonunu çözmüştüm zaten.) Yani film romantik komedi ve dram arasında ilerliyor. Hakan ve Derya iki yakın arkadaşlar. Hakan karakterini Rıza Kocaoğlu, Derya karakterini ise Tuba Ünsal oynuyor.

Hakan şarkı sözü yazarı ve şiirle de oldukça alakalı bir adam. Ama bu yeteneğini kızları tavlamakla kullanıyor. Derya ise onun tam tersi bir karakter. Hayata ve işine ciddiyetle bakıyor. Erkeklere karşı biraz feminist tavırları var. İlişkilerin aşkla olması gerektiğini düşünüyor. Evliliğe, ilişkilere karşı gelenekselci bir bakış açısı var. İki karakter bu kadar zıtken çok iyi anlaşıyorlar.

Yakın arkadaşları Hakan ve Derya'yı sıkıştırıp duruyor "Erkekle kız arkadaş mı olur, bu işte bir iş var, siz kesin aşıksınız." diye. Biraz da bundan etkilenerek birlikte bir karar alıyorlar. Evlenip çocuk yapacaklar ve sonrasında ayrılacaklar. İşte asıl hikaye de burada başlıyor.

Ben bu filmi pek sevemesem de filmde çalınan şarkıları beğendim. Siz de bir haftasonunda sevgilinizle ya da arkadaşlarınızla izlemek isteyebilirsiniz. İyi seyirler...






Bunları Beğenebilirsiniz

5 yorum

  1. Kız karakter iyiymiş. Kafadarmışız :)

    YanıtlaSil
  2. Benim için ortalama bir filmdi bu...

    YanıtlaSil
  3. Bende de bir depresyon hali olmaya başladı...

    YanıtlaSil
  4. En güzel koku deyınce baslıktan hemen bebek kokusu geldı aklıma. fılmın devamını anlatmamışınız ama galıba onlar da bebek kousuna en güzel koku doyor galıba çocuk yapacaklarına gore. Ozellıkle fram seyredemiyorum ben bu donemde.

    YanıtlaSil