2016 Ekim Ayında Okuduğum Kitaplar

Kasım 08, 2016

Merhabalar ekim ayında on tane kitap okudum. :) İlk dört kitabı ekim ayının başında okuma maratonunda okumuştum. Kalanını ise daha sonrasında okudum. Sanırım hepsinin yorumunu blogumda yaptım. Şimdi ise kitaplardan kısaca bahsedip kendimce kitaplara puan vereceğim. Yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın. :)

Okuma Maratonunda Okuduğum Kitaplar

1. Bir Annenin Günlüğü || Sevgi Yıldırım

Özellikle annelere ya da anne adaylarına tavsiye edebileceğim bir kitap. Tabi bu kitabı herkes okuyabilir. Ben Sevgi Yıldırım'ın yazdığı Bir Annenin Günlü isimli kitaptan çok şey öğrendim. Sevgi Yıldırım çocuklarıyla ilgili anılarını bu kitaba yazmış. Kitabın sade ve akıcı bir dili var. Severek okudum. Tavsiye ederim. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 3

                                                 
2. Ölüme Beş Kala Aşk || Karen Magill

Okuma maratonunda okuduğum diğer bir kitabın ismi ise Ölüme Beş Kala Aşk. Bu kitap da kısacık bir kitaptı. Konusunu beğendim ama kısaydı. Gerçi aklımda takılan bir soru kalmadı. Daha uzun yazılsaydı daha iyi olamazdı diye düşünüyorum. Kitapta biraz aşk biraz da maceraya yer verilmişti. Bir önceki kitap gibi kolay okunabilen, akıcı ve sade dilde yazılmış bir kitap. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :) 

Verdiğim Puan: 3


3. Gece Yarısından Sonra || Tess Gerritsen

Tess Gerritsen'dan güzel bir polisiye- gerilim romanı. Ben karakterlerini ve olayları beğendim. Tavsiye ederim. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :) 

Verdiğim Puan: 5

4. Deniz Keyfinde Hikayeler

İçinde bir sürü hikaye var. Bazıları hafif korku, bazıları komik, bazıları ise zekice... Ben orta derecede beğendim. Yolda, okulda, misafirlikte, dışarda okuyabilirsiniz. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 3

5. Kırık Dökük Yaslar || Deeanne Gist

Tarihi roman kurgulu olan güzel bir kitap. Karakterleri oldukça gerçekçi. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :) 

Verdiğim Puan: 3


6. Günahkar Rahibe || Saniye Seven

Konusu oldukça güzel bir polisiye- gerilim kitabı. Yazarın ilk kitabı olması nedeniyle dilinde oldukça aksaklıklar vardı ama yine de güzel bir kitaptı. Kitap ilerledikçe yazarın diline de alışıyorsunuz. Bende yabancı bir kitap hissi yarattı. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 3

7. Agatha'nın Anahtarı || Ahmet Ümit

Agatha'nın Anahtarı, Ahmet Ümit'ten okuduğum ikinci kitap. Kitap bir öykü kitabı ve içinde pek çok polisiye öykü var. Öyküler beni pek etkilemese de idare ederdi. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 3

8. Asla Arkana Bakma || Tess Gerritsen

Aynı ayda Tess Gerritsen'nın ikinci kitabını okudum. Bu kitap da polisiye- gerilim türündeydi. Ama bu kitabı diğeri kadar beğenemedim. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 4

9. Tuzlu Kahve || Geveze

Tuzlu Kahve, derlenmiş hikayelerden oluşan bir kitap. Bence 'Deniz Keyfinde Hikayeler'den çok daha güzel bir kitaptı. Ben baya etkilendim, tavsiye ederim. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 4

10. Eyvallah || Hikmet Anıl Öztekin

Eyvallah kitabı bence yazarın ayrıldığı sevgilisinin ardından sevgilisine hitaben yazılmış. Sevgilisine 'fesleğenim' diye hitap ediyor ve yazdığı her iki kelimeden birisi de 'eyvallah'. Ben pek beğenemedim. Kitabın yorumuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)

Verdiğim Puan: 2


                                                                      Tuğba Kırca

Bunları Beğenebilirsiniz

14 yorum

  1. güzel kitaplarmış bir gün bende okucam kitap :D. "Deniz Keyfinde Hikayeler" dikkatimi çekti. birde gerilim polisiye seviyorsun sanırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyun okuyun ☺bir başlasanız bırakamazsınız zaten ☺ derleme hikayelerden oluşuyor.

      Sil
  2. Henüz hiçbirini okumadım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Ah bu ay hemen hiç kitap okumadım, özledim kitaplarımı. Kitap fuarı da geldi, liste yapmak zamanıdır şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺ O kadar çok bekleyen kitabım var ki fuara gezmeye giderim anca. ☺ Geç kalmadan yapmak lazım listeyi.

      Sil
  4. ne kadar güzel ve çok kitaplar okumuşssun maşallah ....keyifli okumaların olsun

    YanıtlaSil
  5. Güzel kitaplar okumuşsunuz ne güzel 😀. Eyvallah bu aralar sürekli karşıma çıkıyor ama daha okumadım. Biraz daha çıksın bakalım karşıma 😊. Okuyacağım inşallah 😄. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺ Benim tarzıma pek uygun bir kitap değildi ☺teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  6. bu liste iyi oldu bi de bence sen kitap okuma şampiyonusuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda 20 kitap okuyanlar var Deeptone ☺ teşekkür ederim

      Sil
  7. kitaplar çok güzel bir kaç tanesini bende okuddum :)
    bende blogumu yeni açtım beklerim
    http://mahiefruze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺hemen geliyorum sevgiler.

      Sil