Ürün Denemeye Ne Dersin: Dene Bunu .Com

Kasım 18, 2016

Merhabalar... :)

Bugün internette gezinirken güzel bir site keşfettim, ismi dene bunu .com. Her ay birkaç tane ürün belirliyorlar ve o ürünlerin birer tane deneme boylarını kutuya koyup size gönderiyorlar. Hem de hiç bir ödeme yapmadan. Ben tabi denemek için siteye hemen üye oldum ve hemen ürünlerimi istedim. Bu kadar acele etmemin nedeni ise sınırlı sayıda üye olması. Siteye www.denebunu.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Bakınca geçen ayın kutusunda daha iyi ürünler olduğunu gördüm. Yanılmıyorsam kapatıcı falan vardı ama bu kutudakiler de güzel. Özellikle nem maskesini çok merak ediyorum. En azından ürünleri deneyip test etmiş oluyoruz. Normalde bize uygun olmayan ürünleri alıp ilk denemeden sonra bir kenara ya da çöpe atmaktansa böylelikle bakıyoruz bize uygun mu, almalı mıyız diye.

Ben bu uygulamayı çok beğendim. Ürünler 5 gün içinde geliyorlarmış. Geldiklerinde siteme tekrar düşüncelerimi yazarım. Bu arada deneme boy ürünleri gönderen siteleri biraz daha araştırdım ve iki büyük site buldum ama onlarda deneme boy ürün almak daha zor sanırım ve düzleştirici falan bile gönderiyorlarmış. O siteleri de ayrı bir yazımda paylaşırım. Bu arada kasım ayı kutusu da bitmiş ama takip edip bir dahakine yakalayabilirsiniz... :) Hoşçakalın

Kasım Ayı Kutusunda Neler Var?








Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil (1 adet)



















Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi (1 adet)

















Kotex Günlük Ped Normal (2 adet)



















Kotex Ultra Normal Ped (2 paket)


Bunları Beğenebilirsiniz

8 yorum

  1. Aaa ne güzelmiş bu :) Bir bakayım. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmakta geç kalmasaydım kaçırmazdın aslında bu ayı 😕 bi dahakine artık ☺

      Sil
  2. bu duzlestirici gonderen site nerrsi aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ☺2 site daha vardı ve onlardan biriydi ama isimlerini hatırlamıyorum

      Sil
    2. peki cok sagol

      Sil
  3. hangi süreler içinde kutuyu şipariş edebiliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ☺ben takip etmeyi bıraktım ne zaman yeni kutuların çıktığı belli değil

      Sil
  4. ürünleri nasıl alabilirim.uye olamk için ne yapmaliyimyapmaliyim

    YanıtlaSil