Vatanım Sensin Dizisi Konusu Ve Oyuncuları

Kasım 11, 2016

Merhabalar... :)


Vatanım Sensin isimli yeni dizi perşembe günleri Kanal D kanalında seyircileriyle buluşuyor. Dizinin başrollerini Bergüzar Korel ve Halit Ergenç çifti dizinin başrollerini paylaşıyor. Dizinin yönetmenleri Yağmur Taylan ve Durul Taylan.

Vatanım Sensin'in Konusu

İlk bölümünden beri takip ettiğim Vatanım Sensin dizisi tarihi ve aşk konulu. Yabancı dizi ve filmlerde tarihi kurguyu pek sevemesem de Türkler'de seviyorum. Çünkü bizim geçmişimizi bize yansıtıyor.

Azize, kocasının gidişinin ardından üç çocuğuyla ve kayınvalidesiyle zorlu koşulların arasında kalır. Ali Kemal kendi derdine düşmüş, hiç aşık olmaması gereken kişiye aşık olmuş biridir. Hilal vatan aşığı, vatanı için her şeyi yapabilecek bir genç kızken Yıldız ise kardeşinin tam tersidir. Yunanlılar'ın gelip ülkesini kurtaracağına inanır ve gözleri çok yükseklerdedir. Yunan işgali kapıya dayanmıştır ve İzmir'i çok kötü günler bekliyordur. Azize, bir taraftan bu durumu kara kara düşünürken diğer taraftan büyük bir sarsıntı geçirir. Yıllarca döneceğini ümit edip hala deli gibi aşık olduğu kocası bir vatan haini olarak geri dönmüştür.

Cevdet ise vatanı için vatan haini olarak görünüp ajanlık yapmaya zorunludur. Bu durumu ne ailesine ne de silah arkadaşlarına söyleyebilir. Üstelik İzmir o kadar karışıktır ki kime güvenileceği, kimin hangi tarafta olduğu belli değildir. Cevdet bir taraftan vatanı için sınanır diğer taraftan ise ailesi ile sınanır.

Bence mutlaka izlenmesi gereken bir dizi. Biz ilk bölümünden bu yana seve seve izliyoruz. Sizin de en azından bir kere izlemenizi öneririm. :) Kendinize iyi bakın, şimdilik hoşçakalın...






Bunları Beğenebilirsiniz

8 yorum

  1. mustafa kemal sahnesi çok güzeldi baya duygulandım. maşallah konun çok güzel olmuş. böyle gidersen hit patlaması yaşarsın, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok duygulandım. Sonra da yangın çıktı çok üzüldüm. :(( inşallah yaşarlar :) teşekkür ederim canım.

      Sil
  2. Ya ben dizi izleyemiyorum hiç...

    YanıtlaSil
  3. Mustafa Kemal Atatürk sahnesinde ağladım resmen. İçim titredi. Kadro çok sağlam. Yolları açık olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Halit Ergenç'in oyunculuğuna bayılıyorum. O sahnenin reklamları bile her defasında duygusallaştırdı beni. ☺ İnşallah uzun sürer bu dizi.

      Sil
  4. ayyy anne dizisini tanıtsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o diziyi hiç izlemedim ama kaliteli diyorlar ☺onu da sen tanıt ya

      Sil