Bloglardan Seçmeler 1

Kasım 09, 2016

Merhabalar... ☺

Bundan sonra zaman zaman sizlere blog tanıtımları yapmaya karar verdim. ☺ Bu davranışı biraz da 'Sade ve Derin' blogunun sahibi Deeptoon'dan özendim. Kendisi arada sırada böyle paylaşımlar yapıyor ve beni de iki kez tanıttı. Çok fazla blog var ve biz çoğunu bilmiyoruz. Oysa o kadar kaliteli yazılar paylaşan kişiler var ki tanınmaya değer. İşte ben de bunun için 'Bloglardan Seçmeler' paylaşımlarına başlıyorum. Size veda ederek yazının altına linkleri bırakıyorum. ☺ Hoşçakalın.

1. www.oktayy.net

Kişisel, yaşamsal ve teknolojik yazılar paylaşan bir arkadaşım. ☺ Özellikle kitap yorumlarını takip ediyorum. Bloguma katkılarından dolayı tekrardan teşekkür ederim.

2.  hasanakbal.blogspot.com

Kendisini üniversiteden tanıyorum. ☺Kalemi oldukça güçlü bir arkadaşım. Yazılarını ve şiirlerini okumayı seviyorum. Sayfasına mutlaka uğramalısınız.

3. sadevederin.blogspot.com

Ve Deeptoon. ☺Blogunda çok değişik konularda yazıyor. Özellikle kitap yorumlarını kaçırmıyorum.

4. www.kirazkahve.com

Blogtaki görseller direk ilgimi çekti. ☺ Kozmetik, alışveriş gibi konular paylaşılıyor blogta.

5. www.ptk7.net

Blogta televizyon programları, diziler, filmler ve kliplerle ilgili paylaşımlar yapılıyor. ☺ Ben de mi yazsam acaba?




Bunları Beğenebilirsiniz

27 yorum

  1. teşekkür ederim paylaşım için. bence sende yazmalısın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺ben de televizyondakileri çok takip ediyorum ufak ufak yazmaya başlarım

      Sil
  2. bu arada benim adresi yanlış yazmışsın :) www.ptk7.net olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim ☺oldu inş gece 3.30ta yazınca

      Sil
  3. heeeeey holeeeey bi de sen de yaz tabiiii yaaa eveeet :)

    YanıtlaSil
  4. heeeeey holeeeey bi de sen de yaz tabiiii yaaa eveeet :)

    YanıtlaSil
  5. Canım çok mutlu oldum blogumu beğendiğin ve kendi blogunda paylaşmaya değer bulduğun için 😊 Çok sevgilerimle ☺️💛

    YanıtlaSil
  6. Bu yayınlar güzel oluyor teşekkürler yeni bloglara pencere açtın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni eski herkese pencere açacağım bundan böyle ☺

      Sil
  7. Deeptone candir, hemen yazidaki bloglara bakiyorum ilk defa gördüm tesekkürler sayende yeni bloglar kesfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ☺ bu ara blog keşfetmeye takmış durumdayım haftada bir iki kere keşfettiklerimi paylaşmayı düşünüyorum

      Sil
  8. tuğba düzelmemiş linke tıklayınca başka siteye gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür Ederim Tuğba Hanım.. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Umarım bir gün ben de yer alırım bu seçmelerde. Yeni uğraşınız için de şimdiden başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bidakine sizin blogunuzu da eklerim ☺ teşekkürler

      Sil
  11. Geldim bile hayirli olsun blogun:))

    YanıtlaSil
  12. Geldim bile hayirli olsun blogun:))

    YanıtlaSil
  13. Deeptone çok sverek okuyorum candır. bu arasık uğrayamadım özledim :)
    teşekkürler. yeni tanıtımlar için.

    YanıtlaSil