Sihirbazlar Çetesi 2 Film Yorumu

Kasım 13, 2016


İlk Filmden 308 Milyon $ gişe hasılatı elde edecek olan Sihirbazlar Çetesi, İkinci filmleri gösterime girdikten sonra daha fazla bir izleyici kitlesi ile 324 Milyon $ gişe hasılatı elde edecek.
Sihirbazlar Çetesi “Atlılar” olarak adlandırılıyor, ikinci filmde büyük sürprizler bizi bekliyor.
İlk filmde “zenginden al fakire ver” vizyonu ile hareket eden atlılar, Amerika kıtasında yaptıkları gösteride Avrupa’daki bir bankayı soyar ve saniyeler içinde izleyicilerin banka hesaplarına yatırır. FBI ajanı Dylan atlıların peşine düşer fakat çete kaybolur.
 İkinci filmde ise atlılar yeniden birleşir ve gösterilerine devam ederler. İlk gösterileri telefon şirketinin oyununu ortaya çıkarmaktır ama “Göz” ün gösteriyi sabote etmesiyle herkes ifşa olur ve FBI Ajanı Dylan’ında çete lideri olduğu ortaya çıkar. Şehrin farklı yerlerinde aynı anda gösterilerini yapan atlılar yılbaşı gecesinde tekrardan ortadan kaybolacaklar. 
TUĞBA KIRCA

Bunları Beğenebilirsiniz

10 yorum

  1. İlk filmi de, ikincisini de beğendim ben. Güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. İkinci filmi izlemedim daha, merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bi bakın derim. Sevgiler. :)

      Sil
  3. 1.filmi keyifle izlemiştim.2.filmi izlemeye fırsat olmadı.En kısa zamanda DVD sini alıp izlemeyi düşünüyorum.Devamını çok merak ettim....

    YanıtlaSil
  4. Izlemedim listeye alayim 😊

    YanıtlaSil
  5. Güzeldi ben beğenmiştim sonları bol bol aksiyon vardı :) Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil