Bitenler Ve Çöpe Gidenler 1

Kasım 09, 2016



1. She Fun Pembe Deodorant 150 ml

She deodorant serisinde en çok sevdiğim kokulardan biri. Morlu olanını da çok seviyorum. Kokusu çok kalıcı değil ama güzel. Elimde iki şişe daha var, biri de bitmek üzere. ☺ Hepsi tükendiğinde tekrar alırım. 



2. Avon Perceive Çanta Boyu 30 
ml Parfüm

Avon'un çanta boy parfümlerini daha çok seviyorum. Hem çantamızda kolaylıkla taşıyabiliyoruz hem de daha kısa sürede bittiği için farklı kokulardan alabiliyoruz. Parfümün kokusu oldukça ferah ve güzel. Tekrar alabilirim.



3. Nea Soft El ve Vücut Losyonu Tropik Düşler 200 ml

Baya katı kıvamlı bir krem. Kokusu çok tatlı hafif şeftali kokusu var. Uzun zaman kullandıktan sonra sonunda bitti. Kremi beğendim. Kış aylarında belki tekrar alırım. Çünkü azcık da sürsem vücudu baya nemlendirip yumuşatıyor.


4. Professional Redist Conditioner 400ml Fön Suyu Mavi Su 400 ml

Sonunda bitirdim. ☺ Bir buçuk yılda falan anca bitti. Ben saçlarımın uclarına ve saç boylarıma sıktım. Ardından da saçlarımı tarayıp düzleştirdim. Bende yağlanma yapmadı ama saçlarımın diplerine yakın sıksaydım saçlarım yağlanabilirdi. Kokusu değişik ve güzel. Sanki hindistan cevizi kokusunu andırıyor. Ben beğendim, rastlarsam farklı çeşidi varsa alabilirim. 


5.Avon İdeal Flawless CC Krem 30 ml

Ben galiba orta tonunu ya da daha açığını almıştım. Kadifemsi yumuşak bir yapısı var. Koyu kıvamlı değil ince bir yapısı var. Cilt kusurlarını pek kapatmıyor. Günlük olarak kullanılabilir. İnce yapılı olduğundan yüzde doğal duruyor. Aynı fiyata daha iyi BB, CC krem bulabileceğimden daha almayı düşünmüyorum.


Bunları Beğenebilirsiniz

11 yorum

  1. güzel ürünlermiş paylaşım için teşekkürler, bu arada dizi film paylaşımlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ☺ çok izliyorum ama yazmayı erteliyorum hep inşallah yazarım

      Sil
  2. ayyyyy sen de yaptın bitenler postuuuu. diziler yapsana tabiii. ben şimdilerde "anne" ve "black mirror" izliyom. mirror izle bi çok iyi :) en sevdiğin dizilerin de listesini yapsanaaaa. bi de anime izliyosan onları da yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deeptone. :) Bu aralar sadece televizyondaki dizileri ve programları takip ediyorum. Malum kasım sonunda açıköğretim sınavları var. :) Söylediğin dizilere kesinlikle bakacağım. Animeye pek alışamadım, onu da denerim... :)

      Sil
  3. Bu perceive beni benden alır. Çok güzel bir kokusu var :)Ama bayan olanı erkek kadar başarılı değil.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Sizi takibe aldım. Ben de bloguma beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  5. canta boyu parfümleri bende seviyorum, bu güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil