Kasım Ayı Deneme Ürünlerim Geldi (denebunu.com)

Kasım 30, 2016

Merhabalar. ☺ Aöf sınavları nedeniyle bloguma yazamamış olsam da deneme ürünlerim geldi. Ürünleri söyledikleri gibi beş günde kapıya getirdiler.




Ürünün kutusu içindekilere göre oldukça büyük geliyor ve içinden böyle bir kağıt çıkıyor.






Bana gelen ürünlerin içinden çıkanlarsa bunlar. Bazılarına ek olarak da ürün gönderiyorlarmış.




İçlerinde en merak ettiğim ürün Cosmed'in Vanilyalı Nem Maskesi'ydi. Geldiği gibi hemen açtım ve denedim. Vanilya kokusunu seviyorum ve bu yüzden maskenin kokusuna bayıldım! Yüzümü nemlendirip maskeyi yüzüme uyguladım. Maskenin tanecikli bir yapısı var bu da hoşuma gitti. 15 dakika sonra ılık suyla yüzümü yıkamaya başladım. Yüzümü yıkıyorum yıkıyorum hala kaygan. Heralde ürünün özelliği bu keşke daha az yıkasaydım. ☺ Beni iki gün idare etti. Zaten üzerinde haftada bir ya da iki kez uygulayın yazıyordu.

ARALIK KUTUSUNU İNŞALLAH KAÇIRMAM. DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM. ☺


Bunları Beğenebilirsiniz

6 yorum

  1. Vanilya maskesi biZim kutumuuzda yoktu amaa :( :) şaka bir yana güzel bir platform, denemeyi seven bizler için çok hoş 🎈

    YanıtlaSil
  2. Benim ürünlerim baska bu ay güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende üye oldum bakalım neler gelcek güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  4. Ne değişik ve güzel bir uygulama. Güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
  5. sınavlarında başarılaar :)

    YanıtlaSil