Kitap Yorumu: Gölge Kadın || Linda Howard

Ocak 12, 2017

Gölge Kadın romantik-gerilim türünde bir kitap. Kitabı okumaya başladığım anda zaten elimden bırakmak istemedim. Çünkü konusu beni benden alıp götürdü.


Lizzy her gün saniyesi saniyesine aynı şeyleri yapıyor. Resmen kurulmuş robot gibi. Duşa girip çıkma, kahvesini yudumlama, makyajını yapma kısacası her faaliyetinin zamanı aynı. Aynı yerden alışveriş yapıyor, aynı yerden yemek yiyor, aynı yolu kullanıp işe gidip geliyor. Bir sabah aynaya baktığında ise bambaşka bir kadını görüyor. Başta mikrop kaptım sanıyor. Ardından patronunun beş yıldır hiç hasta olmadın demesiyle hayatındaki iki yılı hiç hatırlamadığını anlıyor ve araştırmaya başlıyor. Belki paranoyaklaştığını düşünse de çok geçmeden peşine silahlı adamlar takılıyor.

Linda Howard hikayeyi öyle güzel ayrıntısıyla anlatmış ki aklımda hiç kuşku kalmadı. Düşünceler ve olaylar en ince ayrıntısına kadar anlatıldığı için biraz aksiyonu düşük olabiliyor ama ben çok beğendim. Mutlaka okumalısınız.

Orjinal Adı: Shadow Woman
Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 432
Çeviri: Özlem Gültekin

Bunları Beğenebilirsiniz

0 yorum