Kitap Yorumu: Cin Tarikatı || Uğur Ziya Şimşek

Ocak 30, 2017


Bir tarafta devrimleri korumaya yemin eden devletin içinde gizli bir askeri örgüt Kara Zıpkalılar diğer tarafta ise hilafeti ülkeye getirmek için her şeyi yapan bir tarikat. Beyinleri yıkanan öğrenciler, cinleri kullanmaya çalışan tarikatın başları...

O kadar çok şey anlatmak istiyorum ki size ama anlatırsam kitabın büyüsü bozulur diye çok korkuyorum. Baştan şunu belirtmeliyim ki bu bir korkudan sizi çıldırtacak bir roman değil. Daha çok aksiyon gerilim türünde bir kitap.

Kitapta o kadar çok şey var ki... Aksiyon, gerilim, korku, aşk, aile ve tarih. Yazarı ister istemez merak ediyorsunuz. Ben internetten araştırdım ve çok genç bir yazar olduğunu gördüm ama anlattıkları o kadar ayrıntılı ve zekice kurgulanmış ki gerçekten şaşırdım. Yazar kitabını bastıracak yayınevi bulamayınca kendi yayınevini kurmuş. Bence iyi de yapmış. 😕 Benim için tek sorun bundan sonraki kitaplarının baktığım kadarıyla tarihi olması.

Eğer bu kitabı okursanız anlatılanların size ne kadar da tanıdık geldiğini görüp şaşıracaksınız. Türkiye'yi ele alan bir kitap. Konusu, anlatım tarzı, akıcılığı, kişiler o kadar iyiydi ki... Sonunda çok fazla etkisinde kaldım. Zaten sonunda kitap öyle bir şekilde bitiyor ki yazar resmen kafamda tuğlaları defalarca art arda parçaladı. Böyle güzel bir kitabın ilgi görememesi çok tuhaf. Aslında elimdeki 17. Baskısı ama neden hiç ilgi odağı olmadı anlamadım. ☺ Ben mutlaka okuyun diyorum.

Sayfa Sayısı: 416
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Sokak Kitapları Yayınları

Bunları Beğenebilirsiniz

3 yorum

  1. Çok korkutucu bir kapağı var. Konusu da bir o kadar ilginç: cinler, beyin yıkama... Güzel bir blog olmuş. Takibe aldım. Bu da benim blog https://kitapokurum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın kapağının tersine pek de korkutucu değil ben hiç bir bölümünde korkmadım ☺ masa lambasıyla okuduğum halde favorilerime giren bir kitap tavsiye ederim ☺hemen geliyorum blogunuza

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil