Film Yorumu: Koğuş (The Ward)

Ocak 03, 2017

Korku filmlerinin ustası John Carpenter'in yönetmenliğini yaptığı 'Koğuş' isimli filmi izledim. Genel olarak konusunu psikolojik gerilim olarak adlandırabileceğimiz Koğuş (The Ward)'ta olaylar bir akıl hastanesinde geçiyor. Filmin başrol oyuncusu Amber Heard( Kristen) bir evi yakar ve bayılır. Kendine geldiğinde ise bir akıl hastanesindedir ve hiçbir şey hatırlamıyordur. Hastanede sadece kadın hastalar vardır. Onlarla tanışıp kaynaşmaya çalışır ama geceleri hastanede sıradışı şeyler olmaya başlar. Kristen'in tek bildiği orada yabancı bir misafirin olduğudur ve bu hastanenin hiç güvenilir olmadığıdır. Oradan mutlaka kaçmalıdır.

Film pek korkunç değildi ama baştan sona gerilim ve gizemi hissettim. İzlerken hiç sıkılmadım, bazen gerildim. Bazı sahneler bana gerçek dışı gelse de filmin sonunda bu konuyu da tatlıya bağladık. Filmin sonuna yaklaştığımda olayı çözsem de biraz geç kaldım. Yani The Ward izleyiciyi ters köşe yapıyor diyebilirim. Bence konu, mekan, müzik ve oyunculuklar muhteşemdi. Ortalama bir psikolojik gerilim filmi gibi görünse de çoğu filmden başarılı olduğunu söyleyebilirim.

Carenter'in diğer filmlerine de bakacağım. ☺

Bunları Beğenebilirsiniz

9 yorum

  1. izleyim tımams. john carpenter gerilim ustası yaaaa var büssürü filmiii. bak benim seçkilerde de gerilim polisiye suç korku çok arada seçersin işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin bloguna uğrayıp not alayım ☺ bu aralar baya bi film dizi arayışındayım

      Sil
    2. bendeki film başlığına bak bir de dizi başlığınaaa tonla var yaaa :) du bakayım meselası blood izlee diziii :)

      Sil
    3. Ya kategoriler neden yok sende 😕 iki tane yazını buldum

      Sil
    4. ay yanda arşive bakcaaan.

      diziler
      filmler

      çok var yazıııı :)

      Sil
  2. dizilerde 12 yazı
    filmlerde 24 yazı vaar.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ilginç bir konu gibi. Korkmaktan ziyade sinir bozucu oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Yarın napsam diyordum bu filmimi izlesem?

    YanıtlaSil
  5. izledim dün gece iyiydi klasik korkuuuu :)

    YanıtlaSil