Film Seçkisi 1

Ocak 10, 2017

Cehennem

Dan Brown'un 'Cehennem' isimli kitabından uyarlanan filmde Tom Hanks ve Ran Howard ikilisini görüyoruz. 2 saatlik bir film, bazen çok sıkıldım(tekrarlar var gibiydi) bazı kısımlara ise bayıldım.


Amaç yine dünyadaki insan sayısını azaltmak. Filmde birçok sembol, şifre, mekan, din, dil ve sanat eserleri yer alıyor. Filmin sonunun Türkiye'de bitmesini sevdim. Profesör Robert Longdon bir hastanede uyanır ve birşey hatırlamaz. Doktor Sienna Brooks ona durumunu anlatırken üzerlerine kurşunlar yağmaya başlar ve bir kaçış serüveni de böylece başlamış olur.

Rec 1 Ölüm Çığlığı


Film el kamerasıyla çekilip oluşturulmuş ama gayet kaliteli bir film. Oyuncuları da çok başarılı. Genç bir kadın muhabirin itfaiyecilerle programı vardır ve çekim yaparken bir ihbar gelir. İhbar yapılan yere gittiklerinde yaşlı bir kadına bir şey olduğunu öğrenirler ama daha ne olduğunu öğrenemeden apartmana kapatılırlar. Karantinaya alınmışlardır, kimse dışarıya çıkamaz ve içerisi hiç de güvenli değildir.

Son Durak Serisi

Zaten bu seriyi izlemeyen yoktur. :) Seninin benim için ayrı bir önemi var. Önceden izlemiştim ve hiç sıkılmadan hepsini art arda tekrardan izledim. Kıvrak bir zeka, muhteşem bir kurgu ve başarılı oyuncular.


Benim film önerilerim şimdilik bu kadar ama sürekli film ve dizi önerilerinde bulunacağım. ☺

Bunları Beğenebilirsiniz

0 yorum