Yabancı Dizi Yorumu: Haven

Aralık 28, 2016

Merhabalar. ☺


Haven, Stephen King'in The Colorodo Kid isimli kitabından uyarlama bir dizi.


Dizi ismini 'Haven' isimli kasabadan alıyor. Emily Rose'nin oyunculuğunu yaptığı Audrey Parker karakteri güzel ve zeki bir FBI ajanıdır ve işi dolayısıyla Haven'a gelir. Ajan kasabaya geldiği andan itibaren doğaüstü olaylarla karşılaşmıştır. Düşünsenize birinin parmağını arabanın kapısına sıkıştırıyorsunuz ve hissetmedim bile diyor. Onun dışında havayı değiştiren adam, yerde yarıklar açan biri, şekildeğiştiren gibi birçok kişiye ev sahipliği yapıyor kasaba. Kasabalılar bu özelliklerini sevmiyorlar ve adeta bu olağanüstü özelliklerini 'sorunlar' olarak adlandırıyorlar. Audrey ise bu fantastik olaylara büyük bir ilgiyle yaklaşıyor ve bir de kendi geçmişini öğrenme fırsatını elde etme şansını öğrenince kasabada kalmaya karar veriyor.


Dizide kasabanın esrarengiz yapısı üzerinde duruyor. Sıradışı olaylara biraz da polisiye karışıyor. Ben diziyi izlemeye yeni başlamış olsam da ikinci sezona geçtim bile ama her bölümde farklı bir sorun ele alındığı için sıradaki bölümü pek de merak etmiyorsunuz. Tabi ki bölümler ilerledikçe karakterlerin sırlarıda yavaş yavaş açığa çıkmaya başlıyor. Son olarak kasabanın güzelliğine hayran kaldım. Bu kadar mı güzel bir yer olur! ☺Dizi arayışındaysanız ve konusunu beğendiyseniz bence bir kere izleyin, devamı gelecektir. ☺ Kendinize iyi bakın.

Bunları Beğenebilirsiniz

4 yorum

  1. Bilmedigim bir dizi. O kadar cok dizi var ki hepsini takip edebilmek mümkün degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺evet öyle ben de bu aralar izleyebildgmce izlemeye çalışıyorum

      Sil
  2. not aldım yaaa sürekli dizi izliyom zaten izle izle bitmiyolar :)

    YanıtlaSil