Yılbaşı Alışverişim: denizkozmetikbujiteri Neler Aldım?

Aralık 15, 2016

Merhabalar... ☺

Yılbaşı gelmeden bir alışveriş yaptım ve muhteşem şeyler aldım. Lafı uzatmadan neler aldığıma bakalım.



Şirin, kibar, iç içe geçmeli bir kolye aldım.
Böyle iç içe geçmeli kolyelerden çok vardı ve hepsi çok güzeldi. Ama ben birini seçmek zorunda kaldım. :) Yoksa hepsini alırdım.







Bu nazar boncuklu bilekliğe bayıldım sizce de çok hoş değil mi? Bu bilekliğin bir de taşlı kolyesi vardı. Onu da bir dahaki alışverişime almayı düşünüyorum.

Ve son olarak böyle bir çanta aldım. Gerek çantanın derisindeki işlemeleri gerekse sarı aksesuarları çok beğendim.  Özellikle de çiçek aksesuarına bayıldım. 

Eğer internetten güvenli alışveriş yapmak istiyorsanız Deniz Kozmetik Bujiteri'yi tercih edebilirsiniz. Takıdan kozmetiğe kadar çok çeşitli ürünler var. Kargo Ptt kargo ile Türkiye'nin her yerine 6.90. ☺ Eğer İstanbul'daysanız hemen siparişi verdiğiniz günün ertesi günü ürünler elinize geçiyor. 

İnstagram hesabı: denizkozmetikbujiteri
Facebook grubu: denizkozmetikbujiteri 
linki  
https://www.facebook.com/groups/367355760284490/
Whatsap'tan siparişinizi ise 0553 434 98 48 mesaj atabilirsiniz.
☺ Herkese şimdiden yeni yıllar...

Bunları Beğenebilirsiniz

6 yorum