Anime Dizi Yorumu: Chibi Vampire Karin

Aralık 22, 2016

Merhaba... :)

Hayatımda ilk defa bir anime dizi izlemeye başladım. Aslında önceden de bir iki defa bilgisayardan açıp izlemeye çalışmıştım ama dizilere kendimi adapte edememiştim. İlk izlemeye başladığım yabancı dizi 'Vampir Günlükleri'ydi ve dizinin konusu isminden de anlaşılacağı üzere vampirlerdi. Şimdi ilk defa izlediğim anime dizinin konusu da ne tesadüf ki vampirler. Vampirli, zombili film ve dizileri izlemeyi seviyorum...





Chibi Vampire Karin Neyi Anlatıyor?

Dizide vampir Karin'in hayatı anlatılıyor. Karin bir vampirdir ama diğer vampirler gibi değildir. Onu sıradışı yapan ters vampir olmasıdır. Çünkü vampir Karin diğer vampirlerin aksine güneşe çıkıp okula gidebilmektedir, sarımsaktan etkilenmemektedir ve kan emmenin aksine insanlara kan vermektedir. Diğer vampirlere pek benzemese de hayatı diğer vampirler gibi zordur.

Sizi meraktan öldürüp sürekli yeni bölümünü izletecek bir dizi olmasa da canınız sıkıldığında izleyebilirsiniz. Dizide dikkatimi çeken olumsuz tek yanı ise küçücük bir şeyde şiddetin karşımıza çıkması, hemen karakterlerin birbirine pat küt dalması. Bilemedim ben mi yanlış anladım...

Neyse kendinize iyi bakın, sizi seviyorum... :)


Bunları Beğenebilirsiniz

0 yorum