Kitap Yorumu: Keşke Ben Uyurken Gitseydin || French Oje

Aralık 21, 2016

Hayalleriyle gerçekler farklıydı iyi ki.

Merhabalar. ☺

Kitaba dair sevdiğim tek şey yukardaki söz. Bu kitabı 2016'nın okuduğum en kötü kitabı ilan ediyorum. Boşa geçen zaman, boşa yorulan gözler...

Şimdiye kadar 'Dizüstü Edebiyat' türünde sadece Pucca'nın kitaplarını okudum. Pucca'nın yazdıkları gerçekti, samimiydi ama Renda isimli bu kızın yazdıkları tam tersi. Kurgulanmış ve özentilik hissi veriyor okuyucuya. En azından ben böyle düşünüyorum.

Dili sade ve akıcı olsa da içi boş. Size hiç bir şey katmayacak bir kitap. Satır aralarına bir paragraf sığar. Çerezlik bir kitap ama bence o kadar çerezlik kitap varken alıp bunu okumayın. İlk defa böyle kötüleyici bir kitap yorumu yapsam da napayım kendimi tutamadım. Haydi görüşürüz. ☺

Bunları Beğenebilirsiniz

0 yorum