Hoşçakal 2016, Hoşgeldin 2017 ☺

Aralık 26, 2016

Merhabalar... ☺

O kadar çok mutluyum ki... Mutluluğumun sebebi yeni bir yıla girmek. 2017'nin bana ve sevdiklerime çok iyi geleceğini düşünüyorum. ☺



2016'da büyük ölçüde kendimi keşfettim. Kendi kişiliğimi büyük oranda tamamladım. Nelere ilgim olduğunu zaten yıllardır biliyordum ama bu yıl yeteneklerimin üstüne gittim ve hedeflerimi gerçekleştirmek adına birçok adım attım.

Zamanımı boş yere harcamamaya özen gösterdim. Kitap okudum, blogumu açtım, yeni insanlarla tanıştım. Hayatımdan beni huzursuz eden, bana zarar veren ve modumu düşüren insanları çıkardım. Daha sade bir yaşama ve hayata bakış açısı, zevkleri, alışkanlıkları benimkiyle daha uyumlu olan insanları hayatıma aldım. Her ne kadar hayatımın altyapısı için güçlü bir zemin oluştursam da 2016 benim için çok güzel bir yıl olmadı. En azından istediklerimi yapma fırsatı buldum. Girişimci ruhumu keşfettim. Size güzel bir haberim daha var lisans diplomamı sonunda aldım.

2017'de hedeflerim büyük! ☺

1. Kpss'de 85 puan almak. ( Çalışmaya yeni başlayacak olsam da çok zor imkansız değil, ben zaten hep zorları severim.)

2. İkinci üniversite diplomamı almak. Aöf zorlaşsa da artık almak zorundayım ki yeni hedeflerime yol açabileyim.

Benim hazirana kadar en büyük hedeflerim bunlar. Daha az kitap okuyacağım, kendime daha az vakit ayıracağım ama ne yapıp edip başaracağım. Peki sizin 2017'de hedefiniz/ hedefleriniz var mı? ☺

İnşallah 2017 bize sağlık, huzur, mutluluk getirir. Kaybetmenin acısını çekmek yerine kazanmanın sevincini yaşarız. İnşallah televizyonu her açtığımızda yüreğimizi parçalayan haberlerle karşılaşmayız. Daha az üzülürüz, daha çok mutlu oluruz.

Şunu unutmayalım, ne olursa olsun biz çok güçlüyüz ve başarılarımızla ya da hatalarımızla biz hepimiz- her birimiz çok özeliz. Kimi zaman düşsek de bu bizden hiçbir şey eksiltmez. Tam aksine o yerden kalkabiliyorsak çok daha güçlü kalkarız. Hepimize sağlıklı, huzurlu, mutlu ve güçlü yıllar... ☺ Kendinizi sevin ve güçlü olduğunuzu bilin, ben hepinizi çok seviyorum...


Bunları Beğenebilirsiniz

6 yorum

  1. 2016 kötü geçti biraz umarım 2017 iyi geçer :) sizin hedeflerde çok da büyük değilmiş :) bnim şu aralar hedeflerim yok akışa bırakmış durumdayım.

    YanıtlaSil
  2. 2017'nin özellikle ülkemizde sakin geçmesini istiyorum kendim için ise daha planlı olmak ve bu planları uygulamak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur 😇

      Sil
  3. 2017 den dünya adina daha iyi seyler bekliyorum. Mutlu yillar canim.

    YanıtlaSil