Kasım Ayı Bitenler ve Çöpe Gidenler

Aralık 03, 2016

Garnier'in BB Kreminin Medium tonu bana çok koyu bana çok koyu gelmesine rağmen ben bunun açık tonlusunu da aldım birbiriyle karıştırıp kullandım. Çoğu BB kremler ve fondötenler 30 ml olmasına rağmen bu 50 ml ve indirimlerde fiyatı baya ucuzluyor. Bana göre kokusu hoş ve çok ağır değil. Yapısı baya katı kıvamlı. Kapatıcılığı ise bence günlük hayatta iyi.

Avondan aldığım mat BB krem ise deminkine göre daha açık tonlu ve zaten tonu ıvory. Garnier'e göre daha akışkan kıvamlı ve ince tabaka halinde sürülebiliyor. Hafif bir yapısı var cilt tonunuz karma ya da yağlıysa bence kullanabilirsiniz.


Gelelim fondötenlere. Mor kapaklı olan Very Me'nin fondöteninden defalarca alıp tükettim. Çok akışkan bir kıvamı var bu yüzden yüze kolayca sürülüyor. Kapatıcılığı bence pek yok ve zaten ben bb kremleri ve fondötenleri cilt tonumu eşitlesin diye kullanıyorum. Bendeki tonu yine ivory.

Oriflame'ın matte control isimli fondötenine ise bayılmıştım. Bence yukardakilere göre en iyi kapatıcılık sağlayan da buydu. Tonu yine natural ivory. Benim cilt rengim açık tonlu ve ivory tonu bana hafif bronzluk sağlıyor ve bu yüzden seviyorum.


Gelelim yüz temizleyicilere. İlk ürününün normal boyunu defalarca alıp kullandım. Tanecikli yapısı siyah noktalara az da olsa faydalı olabilir ama sivilceli bir cildiniz varsa asla kullanmanızı tavsiye etmem. Çünkü sivilceleriniz dağılabilir ve mikrop kapabilir, eskisinden daha kötü olabilir.

İkinci ürün ise açık yeşil renkte biraz daha kıvamlı bir yapısı var. İlk ürüne göre kokusu çok daha güzel. Koku hassasiyetim olmamasına rağmen ilk ürünün kokusu bana çok ağır geliyordu ama ikincisi öyle gelmedi. Ayrıca ikinci üründe fark ettiğim en önemli özellik köpürtüp yüzünüze sürdükten sonra beklerken bir ferahlık hissediyorsunuz. Bu da benim için olumlu bir özellik. 


8×4'ün Heavenly pudrasız deodorantının kokusu güzel hafif şekerli fresh bir kokusu var. Ben She, 8×4 gibi fısfıslı deoderantları yaz aylarında ve kış aylarında da yürüyüşe falan çıkarken sıklıkla kullanıyorum. Çünkü bu zamanlarda parfüm kokusu bana ağır geliyor.

Oriflame'dan alıp kullandığım bu fısfıs yeri kırılmış, dibinde azcık kalsa da kullanamadığım bu parfümün kokusunu ise çoğu kişi ağır buluyor ve orta yaşlı bayanlar için uygun buluyor. Hatta Anneler Günü'nde indirime girdiğini görmüştüm. Ama ben kokusunu da kalıcılığını da çok beğendim. Bir daha alır mıyım? Farklı türlerini denemek adına alabilirim. 


Ve sonunu üzülerek bitirdiğim alkolsüz Şelale Gül Suyu. Bu ürünü sabah akşam güvenerek kullandım. Özellikle kimyasal katkı maddesi ve boya maddesi içermemesi, içilebilir olup gıdalarda kullanılabilir olması güvenimi sağladı. Kokusu çok hafif ve beni rahatsız etmedi. Geceleri yüzüme pamukla tonik gibi uyguladım, ellerime sürdüm. Bazen saç bakım ürünlerimle karıştırıp saç uçlarıma sürdüm. Yazın sıcaktan bayılcak gibi olduğumda saçlarıma, boynuma ve yüzüme sürdüm. Evde bir şişe daha gül suyu var ama onun kokusu bana ağır geldi. Mutlaka bu markadan tekrar bulup almalıyım. ☺




Bunları Beğenebilirsiniz

6 yorum

  1. Dogru yeni alisverise 😊

    YanıtlaSil
  2. BB kremlerle aram hiç yok nedense.Yüzümde ağırlık yapıyorlar..Ama 8x4 Heavenly hafif şekerimsi fresh demişsin ya,muhakkak test edeceğim gördüğüm yerde :)

    YanıtlaSil
  3. kitap okurken ne sürülüyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudaklara, kaş ve kirpiklere vazelin
      yüzü gülsuyuyla temizleyip nemlendirici ☺

      Sil