Kitap Yorumum: Deniz Keyfinde Hikayeler || Akif Bayrak

Ekim 18, 2016

Deniz Keyfinde Hikâyeler boş zamanlarınızda ve tatilde sizi yalnız bırakmayacak, her an elinizin altında bulunduracağınız bir kitap...Okurken sizi dinlendirecek, düşündürecek, düşündürürken yepyeni yollar açacak hikâyeler seçtik.Bu eser, hayatın yaşanmış fakat farkına varılmayan yönünü ruhunuza sabah seheri serinliğiyle birlikte sunacaktır. Ayrıca bu kitap, bakış açınıza renklilik kazandıracak güzel hikâyelerle sunmaya çalıştık.Yediveren Yayınevi olarak her zaman olduğu gibi kitaplığınızı dolduracak, gelecek nesillerinize miras bırakacağınız seçkin bir edebi eser sunuyoruz.Okuma alışkanlığınız bizimle sürmesi dileğiyle...


 Yorumum:

Merhabalar... ☺

Yine 1_7 ekim arasında kitap maratonunda okuduğum bir kitaptan bahsedeceğim. Deniz Keyfinde Hikayeler'i tatilde, yolculuklarda, deniz kenarında okuyabilirsiniz.

Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor. Sizi zorlayan bir kitabın arkasından ya da kitap okuma isteğiniz yoksa bu kitaba başlayabilirsiniz. Ya da sadece kafanızı dinlendirmek için de okuyabilirsiniz. Ben maratonda olduğumdan kolay okunabilecek bir kitap diye okumaya başlamıştım.

İçerisindeki hikayelerin bazılarıyla daha önceden de karşılaşmıştım. Çok beğendiğim hikayeler de oldu okumadan geçtiklerim de. Karar size ait. ☺ Hoşçakalın...

Derleyen: Akif Bayrak
Sayfa Sayısı:304
Baskı Yılı:2015
Yayınevi: Yediveren Yayınları
                                     Tuğba Kırca

Bunları Beğenebilirsiniz

3 yorum

  1. valla sizden seçcem ben kitapları çünkü hep çok değişik yazarlar ve kitaplar :)

    YanıtlaSil
  2. valla sizden seçcem ben kitapları çünkü hep çok değişik yazarlar ve kitaplar :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. ☺ Okuduklarımı ipucu vermeden yazabildiğim kadar yazmaya çalışıyorum. Bu arada sizin blogunuz da çok iyi takipteyim. ☺

    YanıtlaSil