Kitap İnceleme: Tess Gerritsen || Asla Arkana Bakma

Ekim 28, 2016


Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…

O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…

Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor.

Yorumum:

Merhabalar...

Tess Gerritsen'ın ' Asla Arkana Bakma' isimli kitabını bitirdim. Bu ayın başında kitap okuma maratonunda yazarın 'Gece Yarısından Sonra' adlı kitabını okumuştum. Gece Yarısından Sonra kitabının yorumu için burayı tıklayabilirsiniz.

İki kitabı kıyaslamam gerekirse ikisi de romantik gerilim türündeydi. Ama bu kitapta daha fazla romantik bölümler vardı ve bana o bölümler çok itici geldi resmen sayfa atladım. Diğer kitapta o kısımlar beni rahatsız etmemişti. Gece Yarısından Sonra kitabında, kitabın sonunu baştan tahmin etmiştim. Bu kitapta da sonunu az çok tahmin etsem de işin aslı daha karışıktı bunu sevdim. Ama kitapta fazla kişi olmamasına rağmen isimlerin bazılarını karıştırmama sinir oldum. Bu durumun da yazarın kişileri okuyucuya tam olarak aktaramadığından kaynaklandığını düşünüyorum.

Kitapta bir uçak düşüyor ve Vahşi Bill isimli pilotun öldüğü açıklanıyor ama 20 yıl sonra Vahşi Bill'in kızı babasının gerçekten ölüp ölmediğini araştırmaya başlıyor. Wily'nin çaldığı tüm kapılar yüzüne kapanıyor ve hiçbir bilgiye ulaşamıyor. Babasının ölümünü araştıran Wily, Guy ile karşılaşıyor ve olaylar daha keyecanlı hale geliyor.

Kitabın konusu oldukça iyi olsa da kitapta havada kalmış olaylar ve sezdiğim eksiklikler vardı. Çok fazla olayları ve kişileri kurcalamadan okunabilir. Fena bir kitap değildi.


Kitap adı: Asla Arkana Bakma
Yazarı: Tess Gerritsen
Yayınevi: Martı Yayınları
Baskı: Temmuz 2016
Sayfa Sayısı: 351
Çeviri: Özlem Gültekin

Bunları Beğenebilirsiniz

4 yorum

  1. Deep Tone, blog tanıtımıyla duyurmuş sizi bize. O halde takibe geldim. Merhaba.

    YanıtlaSil
  2. gerritsen çok seviyom evvelsi sene kitap fuarında gördüm onu pek de şirin biri. bak son yazımaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok güzel ☺keşke ben de görseydim ☺hemen bakıyorum

      Sil