Kitap İncelemesi: Günahkar Rahibe || Saniye Seven

Ekim 16, 2016

Tut nefesini… Kapılarını kilitle… Işıklarını yakmayı unutma… Sizi uykunuzdan edecek, gözlerinizi sayfalardan ayıramayacağınız tüyler ürpertici bir roman. Sırlarla dolu bir seri katil ve ölümün ortasına terk edilmiş masum bedenlerin yaşam savaşı. Sizce bu savaşı Günahkârlar mı yoksa Günahsızlar mı kazanacak? Sorunun cevabı Saniye Seven'in muhteşem kurgusu ile romanın içinde. MUAMMER MADEN Şizofren Severse Romanın Yazarı Bir tılsım gibi kurbana işleyen korku, katil ile arasındaki mesafenin ölçüsüdür. Saniye Seven'in kaleminden aksiyondan öte gizem dolu bir cinayet dosyası… ALİ BAYRAM Kuğulu Park Cinayeti Romanın Yazarı Kitap insanın hem aklında hem de yüreğinde iz bırakıyor. Yazar akıl teri ile yürek terini birleştirip yüksek çözünürlüklü akıcı bir kitap meydana getirmiş. Yazar Saniye Seven Hanımefendi'yi tebrik ediyoruz. İDRİS TAŞ RATEM Yönetim Kurulu Üyesi Yer Dublin. Çöp Konteynırından çıkan kafası ve ayakları olmayan vahşice öldürülmüş ceset parçalarıyla başlıyor. Soluk soluğa okuyacağınız bu polisiye-gerilim hikâyesi sizi içinize çekiyor. Saniye Seven ilk polisiye romanıyla bu alanda başarılı kitaplara imza atacağının sinyallerini veriyor. GÜLFEM ÖZGÜRLÜK Sonsuza Kadar Romanın Yazarı Sıra dışı anlatımı ve gizemli kurgusuyla “Günahkâr Rahibe” sizleri polisiyedeki heyecanın doruğuna taşıyacak olağanüstü bir cinayet romanı. Her satırda tüyleriniz ürperecek ve insanın kendi çıkarı için neleri göze alabileceğini tüm çıplaklığıyla şahit olacaksınız. YUNUS KARAÇÖL Bir Kadın Kaç Mezar Romanın Yazarı

Yorumum:

Merhabalar... ☺

16 Ekim Pazar

Günahkar Rahibe'nin 181. sayfasındayım. Bu kitabın tanıtımını sık sık Facebook sayfalarında görüyorum. Ayrıca yukarıda gördüğünüz gibi arka kapakta kitapla ilgili kimi yazarların görüşleri yer alıyor. Gerek arka kapakta yer alan yazılar olsun gerekse ön kapaktaki 'Korkmaya ve korkutulmaya hazır ol!' yazısı olsun bana çok iddialı geldi.

Elim sık sık bu kitaba gitti. Ama geceleri çoğu zaman evde tek başıma kaldığım için okumaktan vazgeçtim. ☺ Ama şu an anlıyorum ki okumaktan korkmaya hiç gerek yokmuş. Ben 181. sayfadayım ve bende korkudan eser yok. 😉

Saniye Seven bu kitabı 2016'da çıkarmış ve bu kitap yazarın ilk polisiye romanıymış... İlk sayfalarda aşırı bir acemilikle karşılaştım. Eksik noktalama işaretleri, yazım hataları ve zoraki anlatımı neredeyse kitabı okumayı bırakmama sebep oluyordu. Sonra okumaya devam etmeye karar verdim. Sayfalar ilerledikçe bahsettiğim hatalar azaldı. Daha iyi bir anlatıma geçildi.

Kitap bir cinayet romanı. Diğer bir açıdan polisiye/ gerilim. Kurbanlar, katiller ve polisler romanda iç içe. Fakat diğer romanlardan bir farkı var mı bilemiyorum. Bunu kitap bitince düşünürüm.

16 Ekim Pazar

Kitabı dün gece bitirdim ve sonu gerçekten çok iyiydi. Yazar beni şaşırttı ve hem katilin hem de katilin sevgilisinin kim olduğu hakkında yanıldım.

Kitapta tek sıkıntı hala dili olduğunu düşünüyorum. Kurgusu çok iyi ama dili sorunlu. Usta bir yazar bu konuyla harikalar yaratabilirdi. ☺ Ama olsun ben eksikleriyle de bu kitabı sevdim.

Kurgusu bakımından kitap, L. J. Sellers'in Saplantı'sına çok benziyordu. ☺ O kitabı da yorumlarım bir ara, linki de buraya bırakırım. Kendinize iyi bakın, hoşçakalın. ☺

Sayfa Sayısı: 240
Yazar: Saniye Seven
Yayınevi: Uğur Tuna
Basım Yılı: Haziran 2016

                                     Tuğba Kırca

Bunları Beğenebilirsiniz

10 yorum

  1. bunu da feyste görüp okudum sizin blogdan. hatta kuğulu da ilgimi çekti. çok tanıtcam ben sizin blogu daha. çok da verimlisiniz yaaa iki kardiş :) hep bilmediklerimdi ama son iki kitap tanıdık geldiii :)

    YanıtlaSil
  2. ☺ Teşekkür ederim ben de çok gördüm bu kitabın reklamını merak edip okudum.

    YanıtlaSil
  3. Görür müsünüz yorumumu bilmiyorum ama bir şey sorabilir miyim? ☺ Son iki paylaştığım kitabın linkini paylaşınca kitabın kapak fotoğrafı çıkmıyor neden acaba?

    YanıtlaSil
  4. geçenlerde bende de oldu feyste gözükmedi fofo ama foto çok büyüktü ondandı sanırım, ama baktım sizinkiler küçük foto, bilemedim neden çıkmadı. bak ne dicem, bloglu yorum da "emre yıldırım" var ona sorsana feysten, o bilir sanırım, çekinirsen deep söledi de, olur muu :)

    YanıtlaSil
  5. İnternetten almıştım iki resmi de ☺kendi çektiklerim görünüyor o kitapların yorumunu yaparken elimde yoktu kendisiyle konuşmuyorum malesef

    YanıtlaSil
  6. ah acaba ondan mı ki, netten alınca mı gözükmüyor ki acaba, benimki büyüktü ondandı, bak o zaman yine o gruplarda ve feyste "gökhan tekin" adlı arkadaşımız var, o hepimize yardım ediyor, ona sorsanaaa, yine deep diyebilirsin, çok yardımseverdir ki :)

    YanıtlaSil
  7. Tamam ona sorayım ☺ bu arada beni faceten ekleyebilirsıniz Tuğba Kırca üzerimde deri mont olan facesim şahsi olan

    YanıtlaSil
  8. hımm onu görmemişim. instadan da takip ediyom amaaa oku giti :)

    YanıtlaSil
  9. ay ekleyemedim yaaa sen eklesene, istek gönder tuşunu bulumadım sayfanda :)

    YanıtlaSil