Yabancı Dizi Yorumu: The Last Man On Earth

Şubat 01, 2017

Komedi türünde olan The Last Man On Earth dizisi 2020 yılında bir virüs yüzünden dünyadaki tüm insanların yok olmasının ardından dünyada kalan son adamı Phil Miller'i anlatıyor.


Phil Miller'i başarılı oyuncu Will Forte canlandırıyor. Will Forte'nin hareketleri ve mimikleri gerçekten harika. Ben dizide bu karakteri çok seviyorum ama bazen o kadar bencil ve gıcık oluyor ki diyecek bir şey bulamıyorum. Diziyi izlemeye yeni başlamama rağmen ikinci sezondayım.

Dizide dünyadaki son adamımız tek başına zaman geçirmek için aklına gelen her şeyi yapıyor. Çeşitli büyüklüklerdeki toplara yüzler çizip onlara isimler takarak onlarla konuşuyor. Arabaları birbirine çarpıştırıp patlatıyor. Amerika'nın her yerine giderek tabelalara 'Tucson'da yaşayan var." diye mesaj bırakıyor. Phil Miller tam da bütün umutlarını yitirip intihar edeceği anda bir süprizle karşılaşıyor.


Komedi filmlerini ve dizilerini hiç sevmesem de bu diziyi beğendim. Bazı bölümlerde sıkıcı olabiliyor ama sonra toparlıyor. Dizide oldukça değisik olaylarla karşılaşıyorsunuz. Ben spoiler vermemek için genel olarak ilk bölümden bahsettim. Umarım siz de beğenirsiniz. Şimdiden iyi seyirler. ☺

Tür: Bilim Kurgu, Komedi, Dram
Yapım: ABD/ 2014
Bölüm Sayısı: 13
Süre: 22 Dakika
Kanal: Fox

Bunları Beğenebilirsiniz

2 yorum