Bir Suikast Romanı: Lawrence Block SUİKAST

Ekim 11, 2018

Lawrence BLOCK' un yazdığı Suikast romanı okuyanları eğlendirirken, okumayanlar için ise bir şey kaybettirmeyecek bir kitap. Suikast zaman zaman eğlendiriyor, zaman zaman ise telaşa düşürüyor. Aşk, güven, sabır, intikam, yalnızlık hangi duyguyu ararsanız bu kitapta bulabilirsiniz.

Kitapta olaylar emekli olmak üzere olan bir tetikçinin başından geçiyor. Pul koleksiyoncusu olan düşünceli ve kibar bir tetikçiyle karşılaşıyoruz. John KELLER tam da emekli olacakken hiç reddedemeyeceği bir iş teklifi alır. Son bir iş. Üstelik ücreti de önceden hesabına yatmıştır, rakamı da gayet iyidir. Sonuç olarak işi kabul eder ama bu iş Keller' in başına öyle çoraplar açar ki!

Birisi çıkıp da sebebini sorarsa, uzun hikaye diyorum. Zaten kime uzun hikaye dediysem, gülümseyerek konuyu kapattı.

 Bazı şeyleri olduğu gibi kabul etmek gerekir.

 Birdenbire ikisini de hayatından çıkarması ve bir daha asla onları düşünmemesi mümkün değildi. Ara ara hatırlıyor ve ilk günkü acıyı hissedebiliyordu. Fakat zamanla daha az aklına gelmeye başladı ve hatırladığında hissettiği acı azaldı. Hiç unutmadı ama eskisi gibi de etkilenmedi.

 Aslında yaşananları unutmaya çalışmanın hiçbir faydası yoktu. Her şey zamanla düzene giriyor ve anılar yerine oturuyordu.
Okumayanların bir şey kaybetmeyeceği ama okuyanların da zevk alacağı bir kitap Tetikçi. Okurken  olayları ve sonunun ne olacağını tahmin etsem de eğlendim ve bana gayet akıcı geldi. Güzel bir polisiye/ gerilim kitabı.

Bunları Beğenebilirsiniz

6 yorum

  1. heeeey okudum bunuu. ayrıca, lawrence block polisiyeleri çevrildi bizdee. oğlak yayınlarııı. yaşayan en iyi polisiye roman yazarı kabul ediliyo yaa :) baksana, iki kahramanı var. bernie rhodenbarr, hırsız ve sahaf, matthewe scudder, eski polis. seri romanlar. çok tavsiye ediyoruum :)

    bi de hoşgeldin. nerdesin yaaa :) geçen gün, umutsuz aşıklar sokağı yazına gelmiştiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşbuldum :)))) uzun zamandır yoktum bir anda döndüm zaman buldukça yazacağım. Teşekkür ederim yorumun için :)))

      Sil
  2. Okusam mı, okumasam mı bilemedim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenerek okumuştum :) rastlarsan okuyabilirsin bir şey kaybetmezsin
      rica ederim

      Sil
  3. Çok samimi ve içten görüşün için teşekkürler. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil