GENÇ BİR YAZAR AKSİYON DOLU BİR KİTAP: FURKAN ECE/ EKSİ BİR

Ekim 18, 2018

Her düzlüğe bir güneş doğar da, ya bu düzlük Eksi Bir'deyse?
 İstanbul'un kötü semtlerinin birinde büyümüş Uras, Selim ve Tibet'in, üniversite yıllarından sonra tekrar yollarının kesiştiği, saflıklarından, bulundukları ortamda başlarına olmadık şeylerin geldiği Eksi Bir'de, birbirlerine en çok ihtiyaç duydukları zamanlarda, hayallerinde kalmış aşklarına ve hayatlarında fısıltıdan ibaret olan ihanet ve cinayete daha önce hiç bu kadar yakın olmadılar.
 Uras'ın sakinliği, Tibet'in entrikaları ve Selim'in patavatsızlıkları onları oradan oraya sürüklese de, birbirlerine geçmişten bağlı bu üç arkadaş, her olayın üstesinden bir şekilde gelecekler mi?
(Tanıtım Bülteninden)

 Birlikte büyüyen üç arkadaşın hikayelerini okuyoruz Eksi Bir' de. Bir gün üçünün de yolları birleşiyor ve kimsenin aklının ucundan geçiremeyeceği şeyler yaşıyorlar. Aşk, entrika, ihanet, hayaller, karanlık yollar sadece hayatlarının şimdiki zamanında bu üç adamı bulmuyor. Hepsinin geçmişinde karanlık izler var. Hem de çok karanlık...

Farkındalığım,aptallığımdan hemen sonra oldu.
Zekice kurgulanan bir kitap. Elimden bırakmak istemedim ve çabucak okuyup bitirdim. İçinde öyle olaylar var ki bazen buz gibi donup kaldım, bazen ise umutlandım. Kitabın bir yerinde sanki aynı olayı iki kere tekrarladı ama güzeldi severek okudum. Herkese de tavsiye ederim...

Söylenişim, bir asalak oluşumdan değil; onun yüzüne her baktığımda, yeniden saldırma düşüncelerimi nasıl bitireceğim sorusunun olmayan yanıtlarınaydı.

Bunları Beğenebilirsiniz

3 yorum

  1. heeeey ne güzelmiş konuuuuu okunur ivit :)

    YanıtlaSil
  2. Türk yazarların polisiye gerilim alanındaki yazma çabalarını gerçekten takdir ediyorum. Türk edebiyatında gelişmesi gereken bir alan bence...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sizi takibe aldım, beklerim.

    YanıtlaSil