Halı Yıkama Firma Tavsiyesi

Temmuz 12, 2016

Halı yıkama konusunda her sene aynı problemi yaşıyoruz! Nedir bu problem tabi ki kaliteli bir halı yıkama firması bulmaya çalışmaktır. Halı yıkama sektörü nasıl bir sektördür anlamak mümkün değildir. Her sene çalıştığımız firmayı değiştirmek zorunda kalıyoruz.

Sene 2016 olmuş ve bayram öncesinde halıları yıkatmak için yeniden halı yıkama firması aramak için google amcaya başvurduk. Bunun için yaptığım ilk işlem google arama bölümüne halı yıkama yazmak oldu. Karşıma yaklaşık 200 sonuç çıktı. Daha sonra ilk sayfa ve ikinci sayfadan sitesini beğendiklerimi ve bana yakın olanları seçtim adres olarak. Bunlar arasında sitesinde video paylaşımı olanları yeniden sıraladım ve elimde 3 tane firma kaldı. Bu üç firmayı tek tek aradım fiyatları, getirme sürelerini sordum kapadım. Tabi bana olan davranışlarını da gözlemledim J Ve sonuç olarak sizlere de tavsiye edeceğim Kale Halı Yıkama Firmasını seçtim. Firma web sitesi olsun, servis süresi ve teslim süresi olsun ve son olarak en çok değer verdiğim müşteri ile olan iletişim olsun gerçekten çok iyiydiler. Kale halı yıkama firmasını çağırdım ve beklediğim gibi sorunsuz şekilde halılarımızı aldılar ve tam belirttikleri zaman içerisinde teslim ettiler. Bu nedenle İstanbul’da iseniz kale halı yıkama fabrikası ile iletişime geçe bilirsiniz.

Sonuç olarak biz mutlu J Umuyoruz ki artık her sene halı yıkama firması aramaktan kurtulduk ve Kale halı yıkama ile sorunsuz hizmet nedir öğreneceğiz.
Tavsiyemize ses verenler için ;

Kale halı yıkama resmi web sayfası ; http://www.kalehaliyikama.com/


Bunları Beğenebilirsiniz

2 yorum

  1. Kitap, dizi ve film yorumu veya özeti beklerken halı yıkama firmasıyla ilgili bir yazı da nedir yahu?

    YanıtlaSil
  2. Konu sınırlamam yok. ☺

    YanıtlaSil